عکس سخنان بزرگان (سخن آرا)

عکس سخنان بزرگان (سخن آرا)

عکس سخنان بزرگان ، عکس سخنان زیبا , عکس سخنان ناب , عکس سخنان حکیمانه , عکس جملات وایبری , عکس جملات ، سخنان سخنان عاشقانه , عکس سخنان اموزنده ، عکس جملات بزرگان ، عکس جملات کوتاه ، سخن بزرگان ، (سخن آرا)
عکس سخنان بزرگان (سخن آرا)

عکس سخنان بزرگان (سخن آرا)

عکس سخنان بزرگان ، عکس سخنان زیبا , عکس سخنان ناب , عکس سخنان حکیمانه , عکس جملات وایبری , عکس جملات ، سخنان سخنان عاشقانه , عکس سخنان اموزنده ، عکس جملات بزرگان ، عکس جملات کوتاه ، سخن بزرگان ، (سخن آرا)

جنگ ائتلاف در سوریه علیه دولت قانونی است؛ نه تروریسم    
۱۳۹۴\۰۸\۱۳ - ۳:۰۵ PM


فیصل مقداد معاون وزیر امور خارجه سوریه، صبح امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی، با رئیس مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی لاریجانی در ابتدای این دیدار با اشاره به آخرین وضعیت تحولات سوریه، گفت: به نظر می‌رسد اوضاع میدانی سوریه بهتر از گذشته است و بر اساس پیش بینی ‌ها ان شاءالله وضعیت بهتر هم خواهد شد.

در این دیدار همچنین فیصل مقداد معاون وزیر خارجه سوریه، گفت: بشار اسد رئیس ‌جمهور سوریه به من مأموریت دادند که بهترین‌ها درودها و ارادت ایشان را به رهبر معظم انقلاب و مسئولان و مردم جمهوری اسلامی ایران برسانم .

وی دیدار بشار اسد با پوتین در روسیه را تاریخی خواند و افزود: این دیدار به‌ویژه پس از اقدامات روسیه علیه تروریسم و حمایت از سوریه، بسیار مهم بود، البته پروازهای جنگنده های روسی دستاوردهای بسیاری به‌دنبال داشته و اقدامات آن‌ها بر خلاف، سیاست‌ها و اقدامات اشتباه آمریکایی‌ها بوده است.

فیصل مقداد با بیان اینکه جنگ آمریکا و هم پیمانانش در سوریه علیه دولت قانونی است نه تروریسم، تصریح کرد: هدف اصلی آمریکا به جای رفع مشکلات 5 ساله، ویران کردن سوریه بود، همچنین یکی دیگر از اهداف آمریکا کشاندن بحران سوریه به جنگی فرسایشی بود تا این کشور نتواند اقدام خود علیه رژیم صهیونیستی را انجام دهد.

معاون وزیر خارجه سوریه، با بیان اینکه در شرایط کنونی اهداف عربستان کاملا منطبق با اهداف رژیم صهیونیستی است، افزود: دولت و ملت سوریه ارزش بسیار بالایی برای فرمایشات رهبر معظم انقلاب قائلند و حتی ایشان اخیرا خطوط قرمزی را در بحث بحران سوریه مطرح کردند که این مسئله همان باورهای ملت و دولت سوریه است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ارتش سوریه در نقاط مختلف این کشور، گفت: در شرایط کنونی شاهدیم که برخی مخالفان مسلح به‌دنبال حرکت ها و اقدامات آشتی جویانه هستند، از این رو بشار اسد ایمان دارد که هم پیمانی سوریه با ایران و حزب‌الله نتیجه ای جز پیروزی به‌دنبال ندارد.

فیصل مقداد در پایان این دیدار، نشست آتی وین را حساس توصیف  و از دولت و ملت ایران برای حمایت از مردم سوریه تقدیر کرد.
----------------------
فشار سعودیها برای تعطیلی شبکه المیادین    
۱۳۹۴\۰۸\۱۳ - ۲:۴۸ PM


شرکت ماهواره ای عرب ست با چراغ سبز عربستان سعودی، دولت لبنان را برای تعطیل کردن شبکه تلویزیونی المیادین به علت مخالفت با تجاوز به یمن، تحت فشار قرار داده است.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ روزنامه السفیر چاپ بیروت نوشت : شرکت ماهواره ای «عرب ست» درصدد فسخ قرارداد خود با دولت لبنان و انتقال ایستگاه پخش خود از منطقه جوره البلوط در «متن» لبنان، به امان پایتخت اردن است.

این روزنامه می افزاید: دولت لبنان از دست زدن به چنین اقداماتی طفره رفته است به ویژه آن که طبق قوانین لبنان، شبکه المیادین، یک ایستگاه تلویزیونی دارای مجوز در لبنان نیست بلکه صرفا «ایستگاهی برای رله و پخش مجدد» برنامه های تلویزیونی است.

یادآور می شود ایستگاه پخش «جوره البلوط»، حلقه وصل میان ماهواره ها و شبکه های ماهواره ای فعال در لبنان اعم از شبکه های داخلی یا منطقه ای مانند المیادین است و مدیریت ماهواره «عرب ست» امکان فنی فیلتر کردن این شبکه بدون مجوز دولت لبنان را دارد همان طور که در گذشته نیز شبکه های تلویزیونی دیگری را حذف کرده است.

اما به نظر می رسد این بار این ماهواره به طور جدی قصد دارد «اقدامی تنبیهی» علیه دولت لبنان به خاطرِ دادن اجازه پخش «مطالب رسانه ای علیه عربستان سعودی » از خاک خود، اتخاذ کند.

پس از آن، وزارت ارتباطات لبنان نامه هایی از «عرب ست» دریافت کرده که خواستار جلوگیری از پخش برنامه «المیادین» بوده است ولی با توجه به پاسخ ندادن این وزارتخانه، «عرب ست» راسا پخش برنامه های این شبکه را از ماهواره C5، که آفریقا و کشورهای مغرب عربی را تحت پوشش دارد، متوقف کرده است و پخش برنامه های این شبکه تنها به مدار «بدر 4» محدود شده است که به گفته مقام مسئول المیادین، از لبنان درخواست شده است آن را از این مدار نیز حذف کند.

این روزنامه در پایان نوشته است شرکت ماهواره ای «عرب ست» وابسته به «سازمان عربی فناوری ارتباطات و اطلاعات» است که زیر پرچم «اتحادیه عرب» فعالیت می کند و مالکیت آن متعلق به همه کشورهای عربی عضو این اتحادیه است اما عربستان سعودی با مالکیت 36 درصد از سهام آن، بیشترین سهم را در این سازمان دارد و مقر اصلی این شرکت ماهواره ای نیز در ریاض قرار دارد.

_____________________________


 ریاضت ، نادرست است و هیچ خردمندی آن را درست نمی داند . حکیم ارد بزرگ

زمانه به ما می آموزد ، بسیاری از باید ها و نبایدها ، خنده آور بوده اند .  حکیم ارد بزرگ (برترین فیلسوف جهان)

زندگی مردان و زنانی که به تنهایی میهمانی می روند ، آسیب پذیر است . حکیم ارد بزرگ

زندگی و بخت در یکدیگر تنیده شده اند تا جایی که گاهی بر این باور می شویم : بخت ما در دست خود ماست . حکیم ارد بزرگ (استاد فلسفه و حکمت)

ساده باش ، آهوی دشت زندگی ، خیلی زود با نیرنگ می میرد .  حکیم ارد بزرگ

ستایشگر همسایگان خوب خویش باشیم . حکیم ارد بزرگ (استاد بزرگ فلسفه)

ستایشگری و تشویق هنر است ، هنری که با آن می توان ناراست ترین آدمیان را هم ، دلپسند نمود. حکیم ارد بزرگ مغز متفکر جهان امروز

سخت نمودن پیمان زناشویی، به نام ارزش نهادن به سنت ها درست نیست. حکیم ارد بزرگ (متفکر معاصر ایران)

پدر فلسفه جدید ، پدر فلسفه نوین ایران ، بزرگترین فیلسوف معاصر ، جمله نوشته های بزرگ ، عکس سخنان بزرگان ، عکس جملات بزرگان ، عکس جملات حکیم ارد بزرگ ،  ارد بزرگ  , حکیم ارد بزرگ , اردبزرگ , حکیم اردبزرگ , ارود بزرگ , اورد بزرگ , مجتبی شرکا , مجتبی شرکاء , great orod , hakim orod bozorg , بزرگترین فیلسوف جهان , فیلسوف جهانی کشورمان حکیم ارد بزرگ ، کتابها و سخنان حکیم ارد بزرگ بزرگترین فیلسوف جهان و پدر فلسفه نوین ، Doubtless, now Great Orod is the greatest philosopher of world  ، فیلسوف ایرانی  , پدر فلسفه نوین , پدر فلسفه جدید , فیلسوف بزرگ ، حکیم ارد بزرگ , Great Orod is the greatest philosopher of world

 

 کسانی که از جهان مهربان درون خویش دور شده اند، همواره زندگی را بر خود سخت می کنند. حکیم ارد بزرگ

در درون دوست و همسر، در پی خویش نباشید ، هر یک از آنها جهانی دیگر دارند تنها راه نزدیکی جهان های مابین آدمیان ، ادب و مهر است. حکیم ارد بزرگ

مهربانی به فرزند، بسیار خوب است، اما این به معنای نادیده گرفتن ناراستی های آن ها نیست، بکوشید تا همواره به آنها ادب و رفتار درست را آموزش دهید. حکیم ارد بزرگ

ماندگارترین نوا، آهنگ مهربانی است. حکیم ارد بزرگ

مردی که نفس و مهر یک زن، همراهی اش نمی کند، همواره خویشتن را می خراشد. حکیم ارد بزرگ (استاد بزرگ فلسفه)

از صوفی مسلکان و مرداب اندیشه های هندی و چینی دوری کنید . حکیم ارد بزرگ (استاد حکمت و فلسفه)

از گور آدم بی ادب هم ، باید گریخت . حکیم ارد بزرگ (از "متفکران ایرانی")

اگر دشمنت با روی خوش نزدیکت شد ، در برابرش خموش باش و تنهایش بگذار .  حکیم ارد بزرگ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد